https://www.facebook.com/pages/Fashion-Obsession/481170435300249?ref=settings

neděle 25. prosince 2016

Maybelline Ultra Fast Volum Express







Maybelline Ultra Fast Volum Express Řasenka 







Ahoj, mám tu pro Vás novou řasenku od Maybelline. Poslední dobou se snažím najít novou řasenku, která je levná a taky výborná. Po pravdě tuto řasenku jsem viděla poprvé a neviděla jsem na ni žádné recenze. Řasenka stojí kolem 139kč. A patří mezi klasické řasenka od Maybelline s normálním kartáčkem. Pokud jste řasenku vyzkoušeli, tak jsem zvědavá zda patří k Vašim oblíbeným řasenkám.




Classic Volum Express Řasenka









Řasenka Classic od Maybelline je cenově dostupná řasenka s jednoduchým kartackem, který zvládne každá z nás :). Řasenka se mi moc líbila už jen kvůli obalu, je takový jiný než jiné řasenka od Maybelline. Řasenka má kartáček, který lze jednoduše použit. Určuje podporuje více objemu řas než délku řas. Určitě má u mě velký plus, kvůli tomu, že nelepí řasy jako ostatní řaenky. Krásné dává objem řas, a když použijete řasenku vícekrát tak budete mít ještě větší rasy. 


Popis:


Řasenka Maybelline Volum´ Express Ultra Volume - Ultra Fast až 3x zvětší objem řas. Patentovaný kartáček má dva typy vláken a trojúhelníkový průřez. Krátká vlákna nanesou maximální množství maskary a dlouhá vlákna řasy perfektně oddělí.












Celkový Dojem

Řasenka Classic je perfektní řasenka pro objem. Řasenka mi moc vyhovuje, akorát škoda, že je jen lepši na objem. Řasenka se pohybuje kolem 139kč. Cena je dobra:). Kartáček je výborný, a myslím si, že více lidem bude vyhovovat. Řasenka ani není po jisté době vysušena. Tak, že za mě 2 :).
Na více informací se můžete kouknout zde.

Žádné komentáře:

Okomentovat