https://www.facebook.com/pages/Fashion-Obsession/481170435300249?ref=settings

čtvrtek 29. prosince 2016

NARS Radiant creamy concealer, Recenze







NARS Radiant creamy concealer









Ahoj, mám pro Vás novou recenzi o Nars Korektor. Asi možná tento korektor už znáte z mnoho recenzí nebo od jiných bloggerek. I já jsem dala na druhé recenze a musela jsem si tento korektor koupit. Musím uznat, že nejlepší recenze je ta Vaše protože každý máme jinou pleť a některé produkty nám až tak nesvědčí jako jiné produkty. :) 




Nars Custard Korektor 







Nars korektor patří mezi dražší produkty. Jejich cena se pohybuje kolem 800kč. Korektor je trošku více dražší, bohužel. Celkově, produkty od Nars jsou dražší a ne seženete nic pod 500kč:(. 
Četla jsem mnoho recenzí, a musela jsem si korektor prostě koupit :D. Všichni mluví o tom, jak korektor je úžasný a jak se nedá srovnat s žádným jiným. 
Začneme tedy od obalu korektorů, hezký a jednoduchý:). Moc se mi líbí. Korektor má 6ml. Korektor má u mně plus, protože má více druhů, pro všechny typy pleťi. Já nejdříve použijí krém (denní krém) a až potom použijí korektor. Stačí malé množství korektorů, což je dobré, protože Vám korektor delší dobu vydrží. 








 Značka Nars způsobila naprostou revoluci ve světě krásy a její inovativní kosmetické produkty s oblibou používají profesionální vizážisté po celém světě. Značka Nars nabízí jedinečnou dekorativní kosmetiku a mimořádně kvalitní kosmetické přípravky pro dokonalou péči o pleť. Jestliže chcete být krásná v souladu s aktuálními trendy, zvolte kosmetiku Nars!Francouzskou inovativní kosmetickou značku Nars založil v roce 1994 Francois Nars, který započal svoji kariéru jako make-up artista slavných hvězd. Na základě svých dosavadních zkušeností s kosmetikou se posléze rozhodnul založit svou vlastní kosmetickou firmu a po jeho první velice podařené reklamní kampani začal být o kosmetiku Nars velký zájem. Zejména dekorativní kosmetika Nars proslula svými netradičními názvy jednotlivých odstínů, což byla pro zákazníky nečekaná novinka. V současné době patří značka Nars pod křídla kosmetického gigantu Shiseido. Nars patří mezi nejpopulárnější značky dekorativní a pleťové kosmetiky. (zdroj: notino.cz)


 Celkový Dojem


Nars korektor mně velice překvapil. Nejdříve jsem se bála, abych zbytečně neutratila peníze za produkt, který ani nefunguje. Na druhou stranu, korektor není žádný zázrak. Je to korektor, který se podobá korektorům z drogererie, ale Nars korektor má jedno plus. Značka Nars má více druhů korektoru. Více barev, které se podobají Vaší pleťi a tak je jednodušší si vybrat ten Váš perfektní shade :). Pro více informací se můžete kouknout Zde .
Na stránce Notino.cz máte více kosmetiky od značky Nars, některé produkty jsou dokonce levnější než v jiných obchodech. :)



Žádné komentáře:

Okomentovat