https://www.facebook.com/pages/Fashion-Obsession/481170435300249?ref=settings

pondělí 29. května 2017

Dermacol Invisible transparentní pudr

 
 
 
Dermacol Invisible transparentní pudr
 
 
 
 
Ahoj, mám pro Vás novou recenzi o Dermacol Invisible transparentní pudr. Jak víte, můj boj o výborný pudr pokračuje. :D Stále nemůžu nají ten dokonalý pudr. Nechci si kupovat nějaký pudr, který stojí kolem 1000kč, a nebude ani dobrý. Stále hledám nějaké pudry na webu notino.cz, kde mají spoustu značek, a hlavně i nějaké produkty, které ani nemají v drogerii. Tento pudr na mně vykoukl, už jen kvůli výborné ceně a také, že je od Dermacol. Snad se Vám recenze bude líbit. :)
 
 
Dermacol  pudr
 
 
 
 
 
 
Dermacol pudr stojí kolem 200kč, což je dobré a určitě Vám vydrží delší dobu. jsou pouze dva druhy pudru, a) Light, b) Natural, a pudr má 13g. Osobně si myslím, že pudr mohl mít i více odstínu, protože jsem viděla komentáře, že odstín Natural je až moc tmavý, a to jsem si ho chtěla zakoupit :D. Odstín Light, je opravdu světlý, až bílý. Pokud je pudr na Vás až moc bílý, tak musíte tročku zapojit contour, a nebo více bronzeru, aby jste nebyla až tak moc světlá.
Pudr používám po korektoru, a hlavně pleť musí být hydratovaná. Po korektoru, musíte vyhladit všechny vrásky, pokud vidíte, že korektor se vložil mezi vrásky, tak pudr Vám udělá ještě větší vrásky. Stačí male množství pudru, jak můžete vidět na fotkách. Můžete nanést i větší množství a po pár minutách dá pudr pryč.
 
 
 
 
 
 
Účinky
 
  • dokonale zafixuje make-up
  • zabraňuje vzniku mastnoty
  • transparentní - nezmění barvu make-upu







  • Celkový Dojem



    Musím říct, že pudr je naprosto výborný. Neděla mi žádné vrásky na víc, a zakryje Vám kruhy pod oči. Pro mne je pudr 10/10. Cena je výborná, pouze 220kč, a určitě Vám vydrží delší dobu. Více informací můžete nalézt zde.

    Žádné komentáře:

    Okomentovat