https://www.facebook.com/pages/Fashion-Obsession/481170435300249?ref=settings

pátek 19. května 2017

W7 Cosmetics Double Act bronzer a rozjasňovač se štětečkem, Recenze





W7 Cosmetics Double Act bronzer a rozjasňovač se štětečkem



 

 
 


Ahoj, mám tu pro Vás novou recenzi o W7 Cosmetics Double Act bronzer a rozjasňovač. Už delší dobu hledám nějaký nový bronzer a hlavně rozjasňovač. Nehledám zrovna nějaký rozjasňovač, který mě rozjasní jako slunce :D ale spíše něco decentního, a elegantního. Na tento bronzer jsem přišla náhodou na webu notino.cz. Snad se Vám recenze bude líbit, a snad Vám i poradím s nějakým produktem, který bude Váš oblíbený na letní dny. :)
 



W7 Cosmetics Double Act bronzer a rozjasňovač
 
 


 
 
 
 
W7 Cosmetics Double Act bronzer a rozjasňovač je malá krabička se štětečkem. Bohužel štěteček moc nepoužívám, ale neříkám, že je nejhorší, akorát moc nepoužívám štětce, které patří k produktům.
když jsem viděla online bronzer, bála jsem se, že bronzer bude až moc pigmentovaný, a moc tmavý pro mě. Nakonec brnzer má perfektní barvu, letní a krásně Vám rozjasní pleť, hlavně opálenou pleť. Bronzer je perfektní na léto, určitě letní produkt. Rozjasňovač, po pravdě jsem si nebyla jistá, jak rozjasňovač beru, ale pro mě je to tvářenka. Spíše do tmavě růžové barvy, která působí elegantně. Hlavně musíte si dát malé množství na pleť.


 

 
 
 
 
 
 Na fotkách můžete vidět, že rozjasňovač (tvářenka pro mně :D), je velice pigmentovaná, a dává Vám hezčí barvu a krásně rozjasní. brozner je velice nude, určitě záleží i na typu pleti. Bronzer jsem zakoupila za 150kč. Cena není špatná, krásně balení, dva produkty v jednom. Balení se vážně povedlo této značce, elegantní, ale i holčičí.
 


 
 
 




 

Celkový Dojem 


W7 cosmetics Bronzer a rozjasňovač mě převelice překvapil. Používám ho už přes 3 měsíce, a stále je veliké množství bronzeru a rozjasňovače. Můžu Vám bronzer doporučit od této značky :). Asi nejvíce mi vyhovuje rozjasňovač, krásná barva, přírodní barva, která Vás rozjasňí. Určitě bych si zakoupila rozjasňovač samotný. :) Více informací můžete nalézt zde

Žádné komentáře:

Okomentovat