https://www.facebook.com/pages/Fashion-Obsession/481170435300249?ref=settings

středa 24. května 2017

Kim Kardashian Pure Honey parfémovaná voda pro ženy, Recenze








Kim Kardashian Pure Honey parfémovaná voda pro ženy









Ahoj, mám tu pro Vás novou vůni od Kim Kardashian Pure Honey. Tuhle recenzi jsem u chtěla napsat hrozně dávno, ale vždy jsem na ní zapomněla. Tato vůně je v obchodech a na webu od roku 2013, 4roky? Je hrozné, jak to vše letí. Já mám vůni od roku 2015, dostala jsem jako dárek. Jelikož jsem fanoušek Kim, a beru jí jako business woman, která ví, jak si vydělat peníze. Dokonce minulý rok nebo v roce 2015 byla na 51. místě nejbohatších lidí. Vůně mám od ní moc ráda a jsem moc ráda, že Vám můžu napsat tuhle recenzi :).
 





Kim Kardashian Pure Honey
 
 

 
 


Kim Kardashian Pure Honey je spíše sladší vůně, která neobsahuje pouze med. Ve vůni máte i více ingrediencí jako růži, vanilku nebo i dokonce kokos.
Já si osobně myslím, že vůně je jedinečná. Neznám moc parfému, které jsou z medu, nebo voní po medu. Myslím si, že to byl dobrý nápad od Kim Kardashian, protože mnoho celebrit se pouze inspirují jinými ingrediencemi (sladšími).
Obal parfému se mi moc libí, elegantní, jednoduchý, a svěží. Na obalu vůně máte malinkou včelku, jako symbol parfému. Pro mne je vůně velice zajímavá, je elegantní a vždy ji cítíte během dne. Někomu může připadat až moc sladká, ale stačí malé množství vůně a celý den voníte jak med. :)



 
 


Hlava:
růže, květy mandarinky, frézie
 
Srdce:
orchidej, med, včelí vosk, zimolez
 
Základ:
pižmo, vanilka, kokos
 









Celkový Dojem



Vůně Pure Honey od Kim Kardashian, je svěží vůně, která patří k letním a jarním vůním. Cena se pohybuje kolem 649kč za 100ml. Myslím si, že o ceně se nedá diskutovat, cena je výborná. Výdrž vůně je velice dobrá. Přes den můžete cítit na oblečení med, a sladší vůni. Myslím si, že vůně není pro všechny, né všem chutná med a jeho vůně. Pro mne 95% hodnocení, 5% jsem strhla kvůli sladší vůni, a kvůli tomu, že není pro všechny :). Na více informací se můžete podívat zde.

Žádné komentáře:

Okomentovat